Et medlemskab af Aarhus Bluesforening koster årligt kr. 100,- pr. person og gælder fra 1. januar til 31.december. Alle kan blive medlem!

Medlemsskab opnås ved at indsætte kr.100,- på følgende bankkonto

Reg. nr.:   2316

Konto nr.: 0741420783

Mærk indbetalingen med dit navn og send derefter en email til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.med følgende oplysninger:

• Dit navn
  • Din Email adresse

FRIVILLIG I BLUESFORENINGEN?

Som medlem af foreningen kan man indgå i en mindre stab af frivillige medhjælpere.

Har du lyst til at give en hånd med ved koncerter, før, under eller efter, så skriv det gerne på din tilmeldingsmail. Du er også til enhver tid velkommen til at spørge løs, hvis der måtte være noget Du gerne vil vide mere om.

Frivillige medlemmer er hjælpere, som har en tjans der er til at overkomme. Og så skal det være hyggeligt og sjovt at være med til at lave en koncert i fællesskab med andre bluesglade mennesker!

DER ER BRUG FOR FØLGENDE HJÆLP:

• Bære grej før og efter koncert
  • Garderobefolk
  • Billetsalg i døren
  • Backstagefolk
  • Ad hoc opgaver

Aarhus Bluesforening ser frem til at høre fra Dig!