Julebal med Trouble Cats

TroubleCats1.jpg
Bemærk: koncertstart ca. kl. 19 ( dørene åbner kl. 18.30)
Trouble Cats var nomineret til to priser ved Danish Music Awards Blues 2023! Årets Danske Bluesudgivelse (albummet “Hard Facts & Poetry”) og Blues Liveprisen.

NYT FRA TROUBLE CATS
Trouble Cats udgav 1. april 2023 det nye album, “Hard Facts & Poetry”. Ti spritnye numre, som tager bandet og alle andre med tilbage til det, der startede det hele. Den enkle og appellerende blues med elementer af jumpblues, rootsrock, swing og rock ’n’ roll. Og med Trouble Cats’ helt eget udtryk og aftryk.
I godt 35 år har Trouble Cats været med på den danske bluesscene. Der er masser af liv i de gamle katte, som nu er aktuelle med “Hard Facts & Poetry” - ti originale nye sange alle skrevet af bandet selv.
De nye sange bekræfter Trouble Cats’ udtryk og måde at arbejde på. Som band har de altid skrevet og udgivet eget materiale. Det har i alle årene været deres kendetegn. Læs mere i vedhæftede presse.
Fra anmeldelse: Trouble Cats er så gode som nogensinde på “Hard Facts & Poetry", en rigtig band-plade, der får det bedste frem i de fire medlemmer og viser deres styrke som enhed. Anbefales! (Bluesnews, DK)

Onsdag, 27. December 2023, 20:00

Pris: 150,- Kr