Fried Okra

Vi har den glæde at kunne præsentere Fried Okra, så vi vil gerne invitere jer til fest.

Det vil vi gerne gøre Lørdag d. 3. november, på gyngen, Mejlgade 53, 8000 Århus V. Festen starter kl 21 og koster kun 80 kr, og faktisk kun 50 kr, hvis du er medlem af bluesforeningen. Unge under 25 år kan komme ind til halv pris af ordinær pris. Så kom og fest med os

Lidt om bandet:

Optaget over et par koncerter i Danmark i 2017 viser albummet bandet som det lyder (næsten) lige nu.

Fried Okra har i efteråret vundet Danish Blues Challenge 2017 og fik i marts en 2. plads i European Blues Challenge 2018.

Nu er Fried Alive så også på gaden/itunes/spotify…og til salg som gammeldags trykt CD dér, hvor Fried Okra fysisk er.

Fried Alive indeholder 8 Fried Okra-sange, bl.a.:

One String Love, der spilles på den enstrengede guitar kaldet en diddley bo.

Never Felt Lost. En ballade, med en tekst om en mand på en hovedvej, der synes at være på afveje.

Copenhagen Coppola, der handler om at vende tilbage til København, hvor det hele ligesom ikke er som før, og alt virker ”unfunky”.
Fried Okra Består af:
Morten Lunn: Sang, guitar og diddley bow