Et band/firma medlemskab af Aarhus Bluesforening koster årligt kr. 50,- pr. person, og gælder fra 1. januar til 31. december.

Kontingentet indsættes på følgende Nordea konto:

Reg. nr.:   2264

Konto nr.: 0741420783

Mærk indbetalingen med band-/firmanavn og send derefter en email til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med følgende oplysninger:

• Band-/firmanavn
  • Navn på alle personer
  • Navn på kontaktperson
  • Kontakt email
  • Kontakt telefonnummer
  • Evt. andet

Når indbetalingen er registreret, vil der snarest muligt blive sendt en bekræftelse pr. email samt medlemsnumre.

Hvis man som bandmedlem er med i flere konstellationer, behøver man kun melde sig ind via den ene.

FRIVILLIG I BLUESFORENINGEN?

Har du lyst til at give en hånd med ved koncerter, så skriv det gerne på din tilmeldingsmail.

Frivillige medlemmer kommer gratis ind til vores koncerter, som de hjælper med til!

DER ER BRUG FOR FØLGENDE HJÆLP:

• Bære grej før og efter koncert
  • Garderobefolk
  • Billetsalg i døren